diumenge, 3 de novembre del 2013

AGULLES DECORATIVES, GUITARRA I BOTÓ

Per fer aquestes agulles decoratives primer vaig fer les bases amb un feltre gruixut.
Una forma de guitarra i una forma rodona.



Amb la guitarra m'hi vaig entretenir. Unes formes de cor, una cinta platejada, unes "lentejuelas" o lluentors, feltres de colors... . Quan va estar tot montat, vaig fer una segona base de guitarra per a cosir l'agulla i després aquesta segona base la vaig cosir a la primera. Sino era massa difícil posar-hi l'agulla. Portava massa coses a sobre.


Amb aquesta també m'hi vaig entretenir. Primer vaig folrar un botó, el vaig cosir a una base de feltre de gruix més prim i després tot junt a la base gruixuda de feltre beig. Abans al feltre beix hi havia cosit també l'agulla.




Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...