divendres, 10 de gener del 2014

COIXÍ I MANTA DE PATCHWORK

Per acompanyar la meva gronxadora...


No són les mateixes teles però conjunten bé.
 El model del coixí surt d'una revista de patchwork. El model de la manta és improvisat meu. Vaig utilitzar retalls que tenia d'altres treballs. D'algunes en tenia més i d'altres menys. En base als retalls que tenia vaig fer el disseny central de la manta. Després vaig calcular el que necessitava per acabar-la i d'aquesta tela sí que en vaig haver de comprar un troç més gross. 




Amb un patró senzill es poden fer treballs molt divertits. No cal complicar-se gaire. El dibuix central de la manta està fet amb quadrats de 13 x 13 cms.  10 fileres de 5 quadrats sencers  i un mig. Els acabats laterals són similars al del coixí però utilitzant la mateixa tela.



Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...