dimecres, 12 de febrer del 2014

PULSERA AMB QUARS BLANC

Crec que aquesta pulsera la tinc començada d'encà de l'estiu. Però darrerament no m'he entretingut en fer coses boniques per mi. 

Veient tant d'amor i cors per tot arreu he pensat: del 14 de febrer no pasa.
I dit i fet


DIY
♥♥♥
 Material: cinta de cuiro rosa, pedres de quars i àgata {aquestes hi combinaven bé}, fil d'alpaca, xafes, cinta de vellut de color gris, una tanca magnètica.

 Les peces van agafades amb un trocet de fil d'alpaca i per darrera amb dues xafes per peça. La cinta de vellut cosida a ma i la tanca magnètica amb adhesiu.


Un detall improvisat: em vaig passar amb l'adhesiu i vaig tacar el cuiro. Per disimular i aprofitant l'adhesiu sobrant ho vaig cobrir amb un trocet de cinta. 


Si no es per aquests dies, vos en podeu regalar una en qualsevol moment. Sempre ens hem d'estimar una mica!!



Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...