dijous, 27 de febrer del 2014

STENCIL

INVENTARI DE BIBLIOTECA

Prest he d'iniciar el trasllat del meu espai-taller i estic intentant, i dic intentant, posar tot el material que tinc dins capses. 

Veig passar mitja vida al meu davant i surten llibres que ja no recordava. Aquests en són un exemple. 
El dels TEDDY's el vaig utilitzar per decorar la roba de cuna i les parets de l'habitació dels fillets.
La tècnica de l'STENCIL estava molt de moda. Era una tècnica novedosa sobretot per a la decoració a parets. 
{ara hem faig gràcia a jo mateixa quan ho escric}
Tots els vaig trobar fora de l'illa. Fa anys era impossible trobar material d'aquest tipus, i les compres on line... 
...encara no estaven a l'ordre del dia. 

Aquí vos deix unes imatges de tres d'ells, potser encara és possible localitzar-los {on line o en alguna llibreria especialitzada}. Les pàgines són de cartolina i cada llibre porta les instruccions per convertir- les  en les plantilles definitives i reutilitzables. LLibres DIY en diriem ara.
CUT & USE STENCILS

Editorial Dover Publications, Inc.,
DOVER PICTORIAL ARCHIVE  series






Editorial Dover Publications Inc.,
DOVER PICTORIAL ARCHIVE series



Les cenefes vénen amb indicacions de com seguir en linia recta, acabats, dibuix central i cantonades.



Editorial Dover Publications, Inc.,
DOVER PICTORIAL ARCHIVE SERIES




Aquestes  per exemple,  jugant-hi  una mica, reduint i multiplicant les imatges , es poden convertir en dissenys similars als de les rajoles hidràuliques.



Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...